Hallo forumleden,
Op de valreep nog een vraag waar ik geen antwoord op kan vinden.
Ik heb mijn telefoon (Samsung A56) via bluetooth verbonden met de auto (Gen5W).
Al vanaf het begin krijg ik onderweg steeds afwisselend de melding "Telefoonverbinding verbroken" en even later weer "telefoon verbonden".
De verbinding valt ook echt geheel weg. Als ik aan het bellen ben wordt de handsfree verbroken.
Dit gaan de gehele rit door. De ene keer duurt het wat langer, de andere keer kort.
Weet iemand hier waar dit aan kan liggen?
Alvast bedankt voor de eventuele moeite.
Groet, PeterĀ